صفحه نخست » اخبار و رویدادها » برگزاری جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
news-img897

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه مطابق الزامات استاندارد ISO 9001:2008 و ISO/TS 29001:2010 با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در ستاد کرمانشاه برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه مهندس رئیسی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان رئیس جلسه با اشاره به اینکه برنامه ریزی و بستر سازی های لازم برای انجام و استقرار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت در شرکت انجام گرفته است، بر برگزاری منظم این نوع جلسات و پیگیری منظم الزامات سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس نیاز شرکت و با آخرین یافته های آن در سطح بین المللی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در راستای همگامی و هماهنگی با ساختار های جهانی و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران اقدامات زیادی را در راستای اصلاح بخش های مختلف خود در واحد های ستادی و عملیاتی انجام داده است، گفت: به منظور اصلاح روش ها و به کار گیری یافته های به روز سیستم مدیریت یکپارچه انجام ممیزی ها به صورت دوره ای و مداوم در سطح شرکت از ضروریات انکار ناپذیر به شمار می رود و انجام ممیزی داخلی حداقل به صورت سالیانه الزامی است.   مهندس رئیسی  همچنین بر نقش این ممیزی ها در ارتقا کمی و کیفی جایگاه شرکت در همه ابعاد خصوصا در افزایش کارکرد کارکنان در واحد های مختلف و افزایش تولیدات آن تاکید کرد.

وی همچنین در پایان با تأکید بر بهبود مستمر سیستم های اطلاعاتی و لزوم همکاری همه جانبه مدیران و رؤسای واحدها و بر اثرات مثبت استقرار و تداوم سیستمهای مدیریتی بر عملکرد شرکت تأکید نمودند .

در ادامه این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

  1. نتایج ممیزیها (ممیزیهای مستقل، داخلی، مشتری، خود ارزیابی و …)
  2. نتایج اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان و بررسی شکایات دریافت‌کنندگان خدمات/ یا مشتریان
  3. ارزیابی عملکرد فرآیند‌ها
  4. تعیین خط مشی و اهداف کلان جدید
  5. ارزیابی نتایج پایش و اندازه‌گیری فرآیندها
  6. پیگیری مفاد صورتجلسات قبلی و پیگیری اقدامات انجام شده
  7. ارزیابی سازگاری با الزامات قانونی و سایر الزامات تقبل شده توسط شرکت
  8. گزارش ارتباط با طرفهای ذینفع برون سازمانی از جمله شکایات زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی
  9. عملکرد زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی سازمان شامل گزارش حوادث, مانورها, شرایط اضطراری , … که در روش اجرایی مربوطه قید شده است.

مدیران و روسای شرکت در پایان این جلسه با بحث و بررسی زیاد در مورد موضوعات مختلف مطرح شده در این جلسه نهایتا تصمیماتی در خصوص مسائل زیر اتخاذ کردند. 

  1. اقدامات مورد نیاز جهت بهبود اثر بخشی فرآیند‌ها و سیستم مدیریت یکپارچه 
  2. اقدامات مورد نیاز جهت بهبود کیفیت محصولات دررابطه ‌با نیازمندیهای دریافت‌کنندگان خدمات/ یا مشتریان
  3. اقدامات مورد نیاز جهت بهبود وضعیت زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی شرکت
  4. تعیین منابع مورد نیاز و چگونگی تامین منابع
  5. بهبود اهداف کلان
لینک کوتاه مطلب : https://www.wogpc.ir/?p=38672