اخبار مرتبط
برگزاری جلسه بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
جلسه بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در سال ۹۵ با حضور مدیران و رؤسای شرکت در ستاد کرمانشاه برگزار شد.
این جلسه با حضور مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس ناصری پور و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه علی اصغر زارعی رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت به عنوان نماینده مدیریت و دبیر جلسه به بیان اهداف برگزاری جلسه پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارزیابی استقرار موثر سیستم، شناسایی فرصت ها و کمبود ها و ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود سیستم مدیریت می باشد.
وی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در این جلسه به برنامه ریزی و بستر سازی های لازم برای انجام و استقرار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت در شرکت اشاره کرد و بر برگزاری منظم این نوع جلسات و پیگیری منظم الزامات سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس نیاز شرکت و با آخرین یافته های آن در سطح بین المللی تاکید کرد.
مهندس زارعی با بیان اینکه، بهبود مستمر سیستم های استقرار یافته در شرکت نیازمند همکاری همه جانبه مدیران و رؤسای واحدهاست، بر اثرات مثبت استقرار و تداوم سیستمهای مدیریتی بر عملکرد شرکت اشاره کرد و عملکرد فرآیندهای موجود در سازمان را در قالب پایش معیارهای هر فرآیند بصورت نمودار مقایسه ای مورد بررسی قرار داد.
در ادامه این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
- بحث و بررسی در ارتباط با اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- نحوه پایش فرآیند تولید و بهره برداری از میادین نفتی
- نحوه پایش فرآیند میزان نمک در فرآیند بهره برداری مناطق عملیاتی
- نحوه پایش فرآیند میزان H2S در فرآیند بهره برداری از مناطق عملیاتی
- بررسی نتایج و اهداف کلان شرکت
- بررسی نتایج و اندازه گیری فرآیند ها
- پایش میزان اثربخشی تعمیرات پیشگیرانه
- پایش میزان تناسب شغل و شاغل
- پایش میزان انتصابات کارکنان
- پایش میزان سرانه آموزشی
- پایش رعایت حد نصاب شکایت ذینفعان در مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست
- پایش هزینه روز های از دست رفته
- پایش میزان آسیب های انسانی ناشی از حوادث
- پایش میزان خسارت ناشی از حوادث زیست محیطی
- پایش های در ارتباط با امور بازرسی و حفاظت فنی
- پایش های در ارتباط با تدارکات کالا
- پایش زمانبندی اجرای پروژه ها
- پایش سطح رضایتمندی کارکنان از خدمات سایر واحدهای خدماتی و پشتیبانی شامل : مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ترابری و …
در نهایت و در پایان این جلسه پایش بهبود فرآیند و اقدامات اصلاحی/پیشگیرانه و مفاد جلسات قبلی و اقدامات اصلاحی انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.