صفحه نخست » اخبار و رویدادها » برگزاری جلسه بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
news-img572

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

جلسه بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در سال ۹۵ با حضور مدیران و رؤسای شرکت در ستاد کرمانشاه برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس ناصری پور و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی اصغر زارعی رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت به عنوان نماینده مدیریت و دبیر جلسه به بیان اهداف برگزاری جلسه پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارزیابی استقرار موثر سیستم، شناسایی فرصت ها و کمبود ها و ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود سیستم مدیریت می باشد.

وی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در این جلسه به برنامه ریزی و بستر سازی های لازم برای انجام و استقرار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت در شرکت اشاره کرد و بر برگزاری منظم این نوع جلسات و پیگیری منظم الزامات سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس نیاز شرکت و با آخرین یافته های آن در سطح بین المللی تاکید کرد.

مهندس زارعی با بیان اینکه، بهبود مستمر سیستم های استقرار یافته در شرکت نیازمند همکاری همه جانبه مدیران و رؤسای واحدهاست، بر اثرات مثبت استقرار و تداوم سیستمهای مدیریتی بر عملکرد شرکت اشاره کرد و عملکرد فرآیندهای موجود در سازمان را در قالب پایش معیارهای هر فرآیند بصورت نمودار مقایسه ای مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

  1. بحث و بررسی در ارتباط با اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
  2. نحوه پایش فرآیند تولید و بهره برداری از میادین نفتی
  3. نحوه پایش فرآیند میزان نمک در فرآیند بهره برداری مناطق عملیاتی
  4. نحوه پایش فرآیند میزان H2S در فرآیند بهره برداری از مناطق عملیاتی
  5. بررسی نتایج و اهداف کلان شرکت
  6. بررسی نتایج و اندازه گیری فرآیند ها
  7. پایش میزان اثربخشی تعمیرات پیشگیرانه
  8. پایش میزان تناسب شغل و شاغل
  9. پایش میزان انتصابات کارکنان
  10. پایش میزان سرانه آموزشی
  11. پایش رعایت حد نصاب شکایت ذینفعان در مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  12. پایش هزینه روز های از دست رفته
  13. پایش میزان آسیب های انسانی ناشی از حوادث
  14. پایش میزان خسارت ناشی از حوادث زیست محیطی
  15. پایش های در ارتباط با امور بازرسی و حفاظت فنی
  16. پایش های در ارتباط با تدارکات کالا
  17. پایش زمانبندی اجرای پروژه ها
  18. پایش سطح رضایتمندی کارکنان از خدمات سایر واحدهای خدماتی و پشتیبانی شامل : مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ترابری و …

در نهایت و در پایان این جلسه پایش بهبود فرآیند و اقدامات اصلاحی/پیشگیرانه و مفاد جلسات قبلی و اقدامات اصلاحی انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://www.wogpc.ir/?p=37937