شرکت ملی نفت ایران
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی ساده
شماره و موضوع مناقصه:پروژه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و اداری چشمه خوش و مهمانسرای دهلران با شماره ۴۹۹/۹۷
نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ – دبیرخانه کمیسیون مناقصات
نوع و کیفیت و کمیت خدمات:پروژه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و اداری چشمه خوش و مهمانسرای دهلران شامل ( برچیدن سرامیک، جدول، سرویسهای بهداشتی، آسفالت، پنجره، شیرآلات و لوازم برقی – خاکبرداری، پی کنی و کوبیدن بستر خاک، سنگ چینی و بنایی با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان، شن ریزی و قالب بندی و میلگرد گذاری و بتن ریزی – تهیه و اجرای سقف تیرچه و آجرکاری و تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته و بلوک سیمانی، تهیه و نصب ورق فولادی گالوانیزه، دستک فلزی درب و پنجره آلومینیومی – اندودکاری گچ و خاک و گچ و سیمان، تهیه و نصب دربهای چوبی، کاشی و سرامیک، موزاییک، سنگ، کفپوش و دیوارپوش، رنگ آمیزی و همچنین ادوات و تجهیزات برقی و مکانیکی مربوطه
محل و مدت اجرای خدمات:محل انجام خدمات منطقه عملیاتی چشمه خوش و دهلران به مدت ۹ماه شمسی
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۱/۱۹۰/۳۰۰/۰۰۰ ریال
آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم
مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۲۳/۸۰۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی
پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر
شرایط متقاضی:الف) داشتن حداقل پایه ۵ ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یا معاونت امور عمرانی استانداریها ب) داشتن تجربه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه ج)ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هئیت مدیره د) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت
نحوه شرکت در مناقصه: الف)اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب)پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند ج)پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د)تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.
* مناقصه گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده اند میتوانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.
* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال میگردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.
* شماره های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)
تاریخ چاپ آگهی در روزنامه:
نوبت اول: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
نوبت دوم: ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب