- شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی خرید اتصالات محیط ترش به شرح مندرج در کتابچه مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه و سایر مراحل مناقصه، صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و به درخواستها و مدارکی که غیر از این ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ۹۹/۰۶/۳۰ میباشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی : تا تاریخ ۹۹/۰۷/۱۳
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی : تا تاریخ ۹۹/۰۷/۲۷
- نوع و کیفیت و کمیت کالا:
|
Fittings: Elbow, Nipple, Cap, Tee, Coupling, Plug, Union, Bend, Threadolet, Flange Material: A105N, A420, A350 and …. , Class: 2000 to 9000 Size: ½” to 6” Quantity: Item: 69, No: 1382 For sure service. Nace Mr0175, Hic & Ssc test is required
|
- محل مورد نیاز و مدت قرارداد خرید: منطقه عملیاتی تنگبیجار متعلق به شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب به مدت ۱۲ ماه
- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار: ۱۲/۹۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی
- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۶۴۷/۰۰۰/۰۰۰ریال
- پیش پرداخت: به میزان ۲۵ درصد نرخ پیشنهادی مناقصهگر برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر.
- مدارک و مستندات مورد نیاز:
- بارگذاری فرم تکمیل شدهی استعلام ارزیابی کیفی
- بارگذاری اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات هیأت مدیره.
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معتبر به همراه گزارش حسابرس مستقل منتهی به پایان سال ۹۷ در زمان انعقاد قرارداد.
- مدارک و مستندات مربوط به فرم استعلام ارزیابی کیفی در فولدرهای جداگانه تحت عنوان ۱٫ مدارک مربوط به قرارداد های قبلی ۲٫ گواهینامههای حسن انجام کار ۳٫ مدارک مالی ۴٫ گواهینامههای ایزو و ۵٫ پروانه بهرهبرداری و ظرفیت تولید (جهت تولید کنندگان) قرار گیرد.
توجه: در صورت عدم بارگذاری مدارک و مستندات مندرج در بندهای ۹-۱و ۹-۲ سایر مدارک بررسی نخواهد شد و مناقصهگر حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۱۰- نام، نشانی و اطلاعات تماس مناقصه گزار:
کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ – شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب – دبیرخانه کمیسیون مناقصات.
فکس اداره تدارکات و کالا ۳۸۳۸۱۶۲۳-۰۸۳- مرکز تلفن ۳۳۱۱-۰۸۳ – کارشناسان تدارکات و کالا (داخلی ۲۱۴۳ و ۲۱۴۵) – دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ / دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸
نوبت چاپ آگهی در روزنامه:
نوبت اول چاپ: ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب