فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به شماره ۱۰۰ک/۹۹ خرید فوم آتش‌نشانی جهت مناطق عملیاتی چشمه‌خوش و تنگ‌بیجار

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به شماره ۱۰۰ک/۹۹ خرید فوم آتش‌نشانی جهت مناطق عملیاتی چشمه‌خوش و تنگ‌بیجار
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 2099091863000019
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : دو مرحله ای
  • شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی خرید فوم آتشنشانی (مناطق عملیاتی چشمه‌خوش و تنگ‌بیجار) به شرح مندرج در کتابچه مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوت­نامه و سایر مراحل مناقصه، صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و به درخواست­ها و مدارکی که غیر از این ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم است مناقصه­ گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ۹۹/۰۴/۱۴ می­باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه­ گران ارسال خواهد شد.
  • مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: تا روز یکشنبه تاریخ ­۹۹/۰۴/۲۹
  • مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: تا روز ­یکشنبه تاریخ ۹۹/۰۵/۱۲
  • نوع و کیفیت و کمیت کالا:

۱٫     FILM FORMING FLUORO PROTEIN (FFFP) FOAM 3%

۲٫     TOTAL QTY: 30000 LT

 

  • محل مورد نیاز و مدت قرارداد خرید: مناطق عملیاتی چشمه خوش و تنگ‌بیجار متعلق به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به مدت یک سال
  • مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۱۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی
  • نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانت‌نامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۵۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  • پیش پرداخت: به میزان ۲۵ درصد نرخ پیشنهادی مناقصه‌گر برنده در مقابل ارائه ضمانت‌نامه بانکی معتبر.
  • مدارک و مستندات مورد نیاز:
  • بارگذاری فرم تکمیل شده­ ی استعلام ارزیابی کیفی
  • بارگذاری اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات هیأت مدیره.
  • ارائه صورت­های مالی حسابرسی شده معتبر به همراه گزارش حسابرس مستقل منتهی به پایان سال ۹۷ در زمان انعقاد قرارداد.
  • مدارک و مستندات مربوط به فرم استعلام ارزیابی کیفی در فولدرهای جداگانه تحت عنوان ۱٫ مدارک مربوط به قراردادهای قبلی ۲٫ گواهینامه‌های حسن انجام کار ۳٫ مدارک مالی ۴٫ گواهینامه‌های ایزو ۵٫ پروانه بهره‌برداری و ظرفیت تولید (جهت تولید کنندگان)

توجه: در صورت عدم بارگذاری مدارک و مستندات مندرج در بندهای ۹-۱، ۹-۲ و ۹-۳ سایر مدارک بررسی نخواهد شد و مناقصه‌گر حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

۱۰– نام، نشانی و اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ – شرکت بهره­برداری نفت و گاز غرب – دبیرخانه کمیسیون مناقصات.

فکس اداره تدارکات و کالا ۳۸۳۸۱۶۲۳-۰۸۳/ مرکز تلفن  ۳۳۱۱-۰۸۳ / کارشناسان تدارکات و کالا (داخلی ۲۱۴۳ و ۲۱۴۵)  – دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)،  اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ / دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

 

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ:  ۱۳۹۹/۰۴/۲۱        

نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۹/۰۴/۲۸

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب