شرکت ملی نفت ایران
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی
۱- شماره و موضوع مناقصه:سرویس، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اقتضایی تأسیسات برق در مناطق عملیاتی به شماره ۹۸/۵۴۳
۲- نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ – دبیرخانه کمیسیون مناقصات
۳- نوع و کیفیت و کمیت خدمات: سرویس، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اقتضایی تأسیسات برق شامل انجام تعمیرات اقتضایی/ تأمین تجهیزات و ماشین آلات/ بازدید و سرویس دوره ای و رفع اشکال های احتمالی از خطوط/ بازدید، تست، سرویس های دوره ای و تعمیرات پیشگیرانه پست ها و کلید خانه ها/ رولیاژ و کنترل مدار و… در مناطق عملیاتی
۴- محل و مدت اجرای خدمات: در مناطق عملیاتی نفت شهر، چشمه خوش، دهلران، سرکان و تنگبیجار واقع در استان های کرمانشاه، خوزستان، لرستان و ایلام- به مدت ۱۲ ماه شمسی
۵- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ۵۱۶/۸۰۰/۰۰۰ ریال
۶- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم
۷- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۱۰/۳۳۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال – منابع داخلی
۸- پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر
۹-شرایط متقاضی:
۹-۱- نامه اعلام آمادگی رسمی که پست الکترونیک (ایمیل) متقاضی، تلفن همراه مدیر عامل و تلفکس شرکت در آن ذکر شده باشد
۹-۲-داشتن حداقل پایه ۵ رشته نیرو از سازمانی مدیریت و برنامه ریزی کشور
۹-۳-ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هیئت مدیره
۹-۴- داشتن تجربه کافی و مرتبط با موضوع مناقصه
۹-۵-دارا بودن امکانات، ماشین آلات، نیروی متخصص
۹-۶-ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت
۹-۷-ارسال فرم تکمیل شده استعلام ارزیابی کیفی به همراه لوح فشرده (CD) مدارک
۱۰- نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب)پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند ج)پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د)تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.
* مناقصه گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده اند می توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.
* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهدکرد.
* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.
* شماره های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳/ مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳/ کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)
نوبت چاپ آگهی در روزنامه:
نوبت اول چاپ: ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب