مناقصه خدمات تهیه و طبخ غذا و خدمات اتاقداری در منطقه چشمه‌خوش با شماره مناقصه ۹۸/۵۵۶

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » مناقصه خدمات تهیه و طبخ غذا و خدمات اتاقداری در منطقه چشمه‌خوش با شماره مناقصه ۹۸/۵۵۶
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3219589
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

 

۱- شماره و موضوع مناقصه: خدمات تهیه و طبخ غذا و خدمات اتاقداری در منطقه چشمه‌خوش با شماره مناقصه ۵۵۶ /۹۸

۲-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵   – دبیرخانه کمیسیون مناقصات

۳-نوع و کیفیت و کمیت خدمات:تهیه، طبخ، سرو و توزیع سه وعده غذا، انجام خدمات اتاقداری و لباسشویی

۴-محل و مدت اجرای خدمات: به مدت ۱۲ ماه شمسی در منطقه عملیاتی چشمه‌خوشواقع در استان ایلام

۵-نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانت‌نامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۴/۸۴۳/۵۴۰/۰۰۰ریال

۶-آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم.

۷-مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۱۴۳/۷۷۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال – منابع داخلی.

۸-پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانت‌نامه بانکی معتبر.

۹-شرایط متقاضی:

۹-۱- نامه اعلام آمادگی رسمی که پست الکترونیک (ایمیل) متقاضی، تلفن همراه مدیر عامل و تلفکس شرکت در آن ذکر شده باشد.

۹-۲-ارائه گواهی تأیید صلاحیت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۹-۳-ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هیأت مدیره.

۹-۴- داشتن تجربه کافی و مرتبط با موضوع مناقصه.

۹-۵-دارا بودن امکانات، ماشین‌آلات، نیروی متخصص.

۹-۶-ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت.

۹-۷-ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده معتبر منتهی به سال ۹۶

     ۹-۸-ارسال فرم تکمیل شده استعلام ارزیابی کیفی به همراه لوح فشرده (CD) مدارک.

۱۰-  نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند. ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می‌بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند. ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند. د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه‌گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* مناقصه‌گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده‌اند می‌توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه‌گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه‌گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می‌گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ‌گونه حقی‌ را جهت ‌متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق‌الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.

* شماره‌های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳/ مرکز تلفن ۳۳۱۱-۰۸۳ کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳)/کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲).

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: ۱۳۹۸/۰۸/۲۳

نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۸/۰۸/۲۶

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب