مناقصه خدمات اداری و عمومی در ستاد کرمانشاه، ساختمان اداری ایلام و مجتمع تندگویان و مناطق عملیاتی نفت شهر/تنگ بیجار- چشمه‌خوش/ دهلران/ سرکان با شماره ۹۸/۵۳۷

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » مناقصه خدمات اداری و عمومی در ستاد کرمانشاه، ساختمان اداری ایلام و مجتمع تندگویان و مناطق عملیاتی نفت شهر/تنگ بیجار- چشمه‌خوش/ دهلران/ سرکان با شماره ۹۸/۵۳۷
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3208222
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره‌برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

 

۱- شماره و موضوع مناقصه:خدمات اداری و عمومی در ستاد کرمانشاه، ساختمان اداری ایلام و مجتمع تندگویان و مناطق عملیاتی نفت شهر/تنگ بیجار- چشمه‌خوش/ دهلران/ سرکان با شماره ۹۸/۵۳۷

۲-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه، میدان نفت، بلوار زن، پلاک ۴۲ ، کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ ، دبیرخانه کمیسیون مناقصات.

۳-  نوع و کیفیت و کمیت خدمات: خدمات اداری شامل منشی و ماشین‌نویسی، امور دفتری، بایگانی، نامه‌رسانی (متصدی خدمات اداری و دفتری-۳) و خدمات عمومی شامل آبدارخانه و تنظیفات، تعمیر و نگهداری تأسیسات و ساختمان‌ها، جوشکار و آهنگر، نقاش، بنا، برقکار، بهیار، انبارداری، اپراتوری و دیسپچینگ مرکز تلفن و متصدی خدمات ترابری و خدمات آتش‌نشانی در استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان (تنگ‌بیجار، نفت‌شهر، چشمه‌خوش، دهلران، سرکان و ستاد کرمانشاه).

۴-محل و مدت اجرای خدمات: در مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان (تنگ‌بیجار، نفت‌شهر، چشمه‌خوش، دهلران و سرکان) به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۵-نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ۵/۶۲۶/۷۰۰/۰۰۰  ریال.

۶- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی: تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم.

۷-مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار: ۱۸۲/۹۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی.

۸-       پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر.

۹-       شرایط متقاضی:الف) ارائه گواهی تأیید صلاحیت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. ب) داشتن تجربه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه. ج) ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هیئت مدیره. د) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت. هـ) ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده معتبر منتهی به سال ۹۶ .

۱۰- نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند. ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می‌بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافتفرم استعلام ارزیابی کیفیت از تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند. ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند. د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه‌گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* مناقصه‌گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده‌اند می‌توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه‌گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه‌گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ‌گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق‌الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.

* شماره‌های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ / کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲).

 

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: ۱۳۹۸/۰۵/۱۵        

نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۸/۰۵/۱۹

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب