خرید ماده بازدارنده خوردگی جهت منطقه عملیاتی تنگبیجار
- شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی خرید ماده بازدارنده خوردگی (منطقه تنگبیجار) به شرح مندرج در کتابچه مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه و سایر مراحل مناقصه، صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و به درخواستها و مدارکی که غیر از این ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه۹۹/۰۶/۱۰ میباشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصهگران ارسال خواهد شد.
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: تاریخ ۹۹/۰۶/۱۹
- مهلت بارگزاری پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: تاریخ ۹۹/۰۷/۰۲
- نوع و کیفیت و کمیت کالا:
|
۱٫ -CORROSION INHIBITOR FOR BATCH TREAMENT OF WET SOUR GAS WELLS ۲٫ -CORROSION INHIBITOR FOR CONTINUOS TREAMENT OF WET SOUR GAS GATHERING LINES AND PLANT ۳٫ -۳ PHASE CORROSION INHIBITOR FOR CONTINUOS TREAMENT IN SLUDGE CATCHER WHICH IS CONTAIN SOURGAS , SOUR WATER AND AS CONEDNSATE *OPERATING CONDITIONS ARE AS FOLLOWS H2S : 2.8 MOL% CO2 : 3.6 MOL% TOTAL QTY: 142000 LIT |
- محل مورد نیاز و مدت قرارداد خرید: منطقه عملیاتی تنگبیجار متعلق به شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب به مدت یک سال
- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار: ۳۱/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی
- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۱/۵۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
- پیش پرداخت: به میزان ۲۵ درصد نرخ پیشنهادی مناقصهگر برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر.
- مدارک و مستندات مورد نیاز:
- بارگذاری فرم تکمیل شدهی استعلام ارزیابی کیفی
- بارگذاری اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات هیأت مدیره.
- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معتبر به همراه گزارش حسابرس مستقل منتهی به پایان سال ۹۷ در زمان انعقاد قرارداد.
- مدارک و مستندات مربوط به فرم استعلام ارزیابی کیفی در فولدرهای جداگانه تحت عنوان ۱٫ مدارک مربوط به قراردادهای قبلی ۲٫ گواهینامههای حسن انجام کار ۳٫ مدارک مالی ۴٫ گواهینامههای ایزو و ۵٫ پروانه بهرهبرداری و ظرفیت تولید (جهت تولید کنندگان)
توجه: در صورت عدم بارگذاری مدارک و مستندات مندرج در بندهای ۹-۱، ۹-۲ و ۹-۳ سایر مدارک بررسی نخواهد شد و مناقصهگر حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۱۰-نام، نشانی و اطلاعات تماس مناقصهگزار:
کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵ – شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب – دبیرخانه کمیسیون مناقصات.
فکس اداره تدارکات و کالا ۳۸۳۸۱۶۲۳-۰۸۳/ مرکز تلفن ۳۳۱۱-۰۸۳ / کارشناسان تدارکات و کالا (داخلی ۲۱۴۳ و ۲۱۴۵) دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)
۱۱- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸
نوبت چاپ آگهی در روزنامه:
نوبت اول چاپ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب