مناقصه / 
فعال
کد فراخوان: 2000091863000012 
نوع انتشار : فراخوان 
نوع فراخوان: مناقصه عمومی 
نوع برگزاری : یک مرحله ای 
خريد ماده بازدارنده خوردگي
- شركت بهرهبرداري نفت و گاز غرب در نظر دارد فراخوان ارزيابي كيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي خريد ماده بازدارنده خوردگي به شرح مندرج در كتابچه مناقصه، از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه و ساير مراحل مناقصه، صرفاً از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و به درخواستها و مداركي كه غير از اين ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه 1400/05/02 ميباشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومي پس از برگزاري فرآيند ارزيابي كيفي و ارسال دعوتنامه از طريق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
- مهلت دريافت اسناد استعلام ارزيابي كيفي: تا تاريخ 1400/05/23
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزيابي كيفي: تا تاريخ 1400/06/06
- نوع و كيفيت و كميت كالا:
| 1. -CORROSION INHIBITOR FOR BATCH TREAMENT OF WET SOUR GAS WELLS 2. -CORROSION INHIBITOR FOR CONTINUOS TREAMENT OF WET SOUR GAS GATHERING LINES AND PLANT 3. -3 PHASE CORROSION INHIBITOR FOR CONTINUOS TREAMENT IN SLUDGE CATCHER WHICH IS CONTAIN SOURGAS , SOUR WATER AND AS CONEDNSATE *OPERATING CONDITIONS ARE AS FOLLOWS H2S : 2.8 MOL% CO2 : 3.6 MOL% TOTAL QTY: 142000 LIT 
 | 
- محل مورد نياز و مدت قرارداد خريد: منطقه عملياتي تنگبيجار متعلق به شركت بهرهبرداري نفت و گاز غرب به مدت 12 ماه
- مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تأمين اعتبار: 49/332/000/000 ريال- منابع داخلي
- نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ 2/466/600/000 ريال
- پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد نرخ پيشنهادي مناقصهگر برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانكي معتبر.
- مدارك و مستندات مورد نياز:
- بارگذاري فرم تكميل شدهي استعلام ارزيابي كيفي
- بارگذاري اساسنامه، آگهي تأسيس و آخرين تغييرات هيأت مديره.
- مدارك و مستندات مربوط به فرم استعلام ارزيابي كيفي در فولدرهاي (پوشههاي) جداگانه تحت عنوان 1. مدارك مربوط به قراردادهاي قبلي 2. گواهينامههاي حسن انجام كار 3. مدارك مالي 4. گواهينامههاي ايزو و 5. پروانه بهرهبرداري و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان) قرار گيرد.
توجه: در صورت عدم بارگذاري مدارك و مستندات مندرج در بندهاي 9-1 و 9-2 ساير مدارك بررسي نخواهد شد و مناقصهگر حق هيچگونه اعتراضي ندارد.
10- نام، نشاني و اطلاعات تماس مگزار:
- كرمانشاه- ميدان سپاه- بلوار زن – پلاك 42 – كدپستي 6714677745 – شركت بهرهبرداري نفت و گاز غرب – دبيرخانه كميسيون مناقصات.
- شماره تماس مركز تلفن شركت بهرهبرداري نفت و گاز غرب 3311-083 / كارشناسان تداركات و كالا (داخلي 2143 و 2145) – دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2524و2522)، فكس اداره تداركات و كالا 38381623-083
- شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس- 41934-021 ، دفتر ثبت نام- 88969737 و 85193768
- نوبت چاپ آگهی در روزنامه:
- نوبت اول چاپ: 1400/05/13
- نوبت دوم چاپ: 1400/05/16
روابط عمومي شركت بهرهبرداري نفت و گاز غرب
 
								