فراخوان ارزيابي كيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله‌اي به شماره 99/103

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » فراخوان ارزيابي كيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله‌اي به شماره 99/103
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 2099091863000048
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

خريد سيم چاه‌پيمايي جهت  منطقه عملياتي چشمه‌خوش

  • شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب در نظر دارد فراخوان ارزيابي كيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي خريد سيم چاه­پيمايي به شرح مندرج در كتابچه مناقصه، از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوت­نامه و ساير مراحل مناقصه، صرفاً از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و به درخواست­ها و مداركي كه غير از اين ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. لازم است  مناقصه ­گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه 99/11/15 مي­باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومي پس از برگزاري فرآيند ارزيابي كيفي و ارسال دعوت‌نامه از طريق سامانه ستاد به مناقصه ­گران ارسال خواهد شد.
  • مهلت دريافت اسناد استعلام ارزيابي كيفي: تا تاريخ 99/11/25
  • مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزيابي كيفي: تا تاريخ 99/12/09
  • نوع و كيفيت و كميت كالا:

COLD DRAWN SLICKLINES, UNS N08926, SIZE 0.108 IN, 25KFT ON REEL

  • محل مورد نياز و مدت قرارداد خريد: منطقه عملياتي چشمه‌خوش متعلق به شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب به مدت 12 ماه
  • مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تأمين اعتبار: 6/500/000/000 ريال- منابع داخلي
  • نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: ضمانت‌نامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ 325/000/000 ريال
  • پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد نرخ پيشنهادي مناقصه‌گر برنده در مقابل ارائه ضمانت‌نامه بانكي معتبر.
  • مدارك و مستندات مورد نياز:
  • بارگذاري فرم تكميل شده ­ي استعلام ارزيابي كيفي
  • بارگذاري اساسنامه، آگهي تأسيس و آخرين تغييرات هيأت مديره.
  • ارائه صورت­هاي مالي حسابرسي شده معتبر به همراه گزارش حسابرس مستقل منتهي به پايان سال 98 در زمان انعقاد قرارداد. (تنها جهت مناقصات با بار مالي بيش از 10 برابر نصاب معاملات متوسط).
  • مدارك و مستندات مربوط به فرم استعلام ارزيابي كيفي در فولدرهاي جداگانه تحت عنوان 1. مدارك مربوط به قراردادهاي قبلي 2. گواهي‌نامه‌هاي حسن انجام كار 3. مدارك مالي 4. گواهي‌نامه‌هاي ايزو و 5. پروانه بهره‌برداري و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان) قرار گيرد.

توجه: در صورت عدم بارگذاري مدارك و مستندات مندرج در بندهاي 9-1و 9-2 ساير مدارك بررسي نخواهد شد و مناقصه‌گر حق هيچ‌گونه اعتراضي ندارد.

10- نام، نشاني و اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن – پلاك 42 – كدپستي 6714677745   –  شركت بهره­ برداري نفت و گاز غرب – دبيرخانه كميسيون مناقصات.

فكس اداره تداركات و كالا 38381623-083 – مركز تلفن  3311-083 – كارشناسان تداركات و كالا (داخلي 2143 و 2145)  – دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2522)

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021  /  دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ:1399/11/19      

نوبت دوم چاپ:1399/11/21

روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب