خدمات تأمین تیم های اضطراری خطوط لوله نفت و تسهیلات سرچاهی و تأسیسات برق در مناطق عملیاتی با شماره ۵۰۳/۹۷

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » خدمات تأمین تیم های اضطراری خطوط لوله نفت و تسهیلات سرچاهی و تأسیسات برق در مناطق عملیاتی با شماره ۵۰۳/۹۷
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3182076
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

 

۱-  شماره و موضوع مناقصه: خدمات تأمین تیم­های اضطراری خطوط لوله نفت و تسهیلات سرچاهی و تأسیسات برق در مناطق عملیاتی با شماره ۵۰۳/۹۷

۲-  نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت بهره ­برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵   – دبیرخانه کمیسیون مناقصات

۳-  نوع و کیفیت و کمیت خدمات: تأمین تیم­های تعمیرات اضطراری خطوط لوله نفت و تسهیلات سرچاهی و تأسیسات برق شامل کارگر ماهر، کارگر ساختمان، کارگر برشکار، جوشکار تجهیزات، استادکار فنی چاه، جوشکار کد، تراشکار، سیمبان، اپراتور برق، کارگر فنی تأسیسات، پایین کار و تکنسین برق

۴-  محل و مدت اجرای خدمات: مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در استانهای کرمانشاه، ایلام و لرستان (تنگ بیجار، نفت شهر، چشمه خوش، دهلران و سرکان) به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۵-  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۲/۸۲۳/۲۸۰/۰۰۰ ریال.

۶-  آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم.

۷-  مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۶۶/۱۶۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی

۸-  پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر.

۹-  شرایط متقاضی:الف) ارائه گواهی تأیید صلاحیت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ب) داشتن تجربه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه ج) ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هئیت مدیره د) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت هـ) ارائه صورت­های مالی حسابرسی شده معتبر منتهی به سال ۹۶

۱۰- نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می­بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفیتا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه­گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* مناقصه­ گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده ­اند می­توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه­ گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه ­گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ­گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق­ الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.

* شماره­های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ / کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)

 

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول: ۱۳۹۷/۰۹/۰۶        

نوبت دوم: ۱۳۹۷/۰۹/۱۰

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب