تعمیرات اساسی واحد بهره برداری چشمه خوش با شماره ۴۹۳/۹۷

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » تعمیرات اساسی واحد بهره برداری چشمه خوش با شماره ۴۹۳/۹۷
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3165124
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

۱) شماره و موضوع مناقصه:تعمیرات اساسی واحد بهره برداری چشمه خوش با شماره ۴۹۳/۹۷

۲) نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵   – دبیرخانه کمیسیون مناقصات

۳) نوع و کیفیت و کمیت خدمات: تعمیرات اساسی مخازن، برج ها، تفکیک گرها، پیش گرمکن ها و دیگر دستگاههای مکانیکی و عملیات گریت بلاست و رنگ آمیزی تجهیزات

۴) محل و مدت اجرای خدمات: واحد بهره برداری چشمه خوش واقع در استان ایلام- شهرستان دهلران- ۱۵ کیلومتری دشت عباس – به مدت ۶۰ روز

۵) نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۵۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۶) آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم

۷) مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۱۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال- منابع داخلی

۸) پیش پرداخت: به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر

۹) شرایط متقاضی:الف) ارائه حداقل رتبه ۴ در رشته تأسیسات و تجهیزات و یا حداقل رتبه ۵ در رشته نفت و گاز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ب) داشتن تجربه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه ج)ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هئیت مدیره د) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت

۱۰) نحوه شرکت در مناقصه: الف)اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب)پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند ج)پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی(پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د)تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* مناقصه گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده اند می توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه گران ارسال خواهد شد . سپس مناقصه گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.

* شماره های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول: ۱۳۹۷/۰۳/۲۷

نوبت دوم: ۱۳۹۷/۰۳/۳۰

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب