صفحه نخست » اخبار و رویدادها » پیشگیری، اولویت اصلی سازمان بازرسی نفت است
IMG_20260526_192408_497

پیشگیری، اولویت اصلی سازمان بازرسی نفت است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پیشگیری را اولویت اصلی سازمان بازرسی نفت خواند و گفت: این مجموعه نقشی کلیدی در سالم‌سازی و ارتقای شفافیت محیط کاری ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد صبح امروز (سه شنبه؛ 5 خردادماه) در آیین معارفه رحیم وقف؛ سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات به تبیین ویژگی‌های این سازمان پرداخت و گفت: سازمان بازرسی نهادی فراگیر است که بایستی با تمامی زیرمجموعه‌های شرکت ملی نفت ارتباط مستمر داشته باشد؛ چراکه این مجموعه نقشی کلیدی در سالم‌سازی و ارتقای شفافیت محیط کاری ایفا می‌کند.

بورد، تخصص، مهارت فنی و هماهنگی میان اعضای هیئت‌مدیره را عامل اصلی موفقیت شرکت، به‌ویژه در دوران «جنگ سوم» خواند و تصریح کرد: در شرایط بحرانی جنگ، نه‌تنها تولید نفت کاهش نیافت، بلکه صادرات نیز علیرغم محاصره دریایی دشمن به شکلی مطلوب استمرار یافت.

وی مدیریت اصولی مخازن و پایداری عملیات را نشانه وحدت و یکپارچگی تمامی مدیریت‌های شرکت ملی نفت برشمرد و تأکید کرد که حفاظت و صیانت از این مجموعه سالم، ضرورتی حیاتی برای صنعت نفت است. معاون وزیر نفت، پیشگیری به‌جای برخورد، اصلاح فرآیندها و حفظ امانت‌داری و آبروی کارکنان را از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان بازرسی برشمرد و افزود: بازرسی باید علاوه بر میزبانی صبور و گشاده‌رو برای کارکنان، مرجعی مطمئن برای مدیران باشد تا از طریق هماهنگی و ارتباطات سازنده، از بروز بسیاری از مسائل پیشگیری شود.

در ادامه این نشست، رحیم وقف، سرپرست بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران، ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان این واحد، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

وی تأکید کرد: در مسیر پیش‌رو، رویکرد اخلاق‌مدارانه و فرآیندمحور جایگزین نگاه گزارش‌محور خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که تمامی مدیریت‌های مجموعه در تحقق این هدف همکاری لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه مطلب : https://www.wogpc.ir/?p=60500