اخبار مرتبط
برگزاری دوره آموزشی «آیین نگارش و مکاتبات اداری» در هسته گزینش غرب
به منظور ارتقای مهارتهای حرفهای در حوزه نگارش اداری و بهبود کیفیت مکاتبات رسمی، دوره آموزشی «آیین نگارش و مکاتبات اداری» با حضور شاکر همدمان مدیر هسته گزینش شرکت ملی نفت و سرپرست هسته گزینش غرب کشور، کارکنان و جمعی از محققین و مصاحبهگران هسته گزینش غرب، به مدت دو روز در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این دوره آموزشی، شرکتکنندگان با اصول و قواعد نگارش صحیح مکاتبات اداری، ساختار استاندارد نامههای اداری، شیوه تنظیم گزارشها، و همچنین اهمیت اختصار و شفافیت در متن آشنا شدند.
در ادامه، نکات کاربردی مرتبط با انتخاب واژگان مناسب اداری و نیز رعایت چارچوبها و الزامات سازمانی در تهیه مکاتبات رسمی مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان دوره، ضمن تاکید بر نقش نگارش دقیق و اصولی در ارتقای کیفیت ارتباطات سازمانی، از تلاش و مشارکت فعال شرکتکنندگان قدردانی شد.








