صفحه نخست » اخبار و رویدادها » برگزاری جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
news-img760

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

جلسه بازنگری مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب دومین جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در سال ۹۳ با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در ستاد کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه اعضای نظام مشارکت شرکت شامل صفرعلی رئیسی، امید انصاری ، علی اصغر زارعی، یحیی رشیدی ، محمد رضا عسگری، قادر صالحی، کاوه شیرزادیان، سعید ناصری پور ، ابراهیم پرموزه ، احمد ساکی، محمد رضا حقیقی، سید فرزاد عبدالتاجدینی ، نادر فتاحی، علی فتاح جوکار، رحیم جعفری ، شهاب بشیری ، سعید خوشخوی، فیروز شریفی و احسن حقگوئی حضور داشتند.

در ابتدا این جلسه فیروز شریفی نماینده مدیریت ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در جلسه (مدیران و رؤسای ادارات ستادی و مناطق عملیاتی )‌ ، عملکرد فرآیندهای موجود در سازمان را در قالب پایش معیارهای هر فرآیند بصورت نمودار مقایسه ای مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه به اهمیت نقاط ضعف سیستم از جمله بازنگری و پیگیری فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسک های ایمنی و بهداشتی و جنبه های زیست محیطی در تمامی مناطق عملیاتی اشاره نموده و خواستار توجه بیشتر و کامل کردن این پروسه تا رسیدن به بازنگری نقطه RPN مجدد و بهبود این نقاط توسط واحد HSE ستاد و مناطق عملیاتی شد .

در ابتدا مهندس رئیسی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به عنوان رئیس جلسه بار دیگر ضمن اشاره به برنامه ریزی و بستر سازی های لازم برای انجام و استقرار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت در شرکت انجام گرفته است، بر برگزاری منظم این نوع جلسات و پیگیری منظم الزامات سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس نیاز شرکت و با آخرین یافته های آن در سطح بین المللی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از نماینده مدیریت در خصوص برگزاری این جلسه و اهمیت موضوعات مطرح شده در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، مدیران و رؤسای واحدهای ستادی و عملیاتی را ملزم به رعایت قوانین و مقررات الزامی در استانداردهای موجود ( گواهینامه های اخذ شده از جمله الزامات HSE-MS ) نمود .

وی همچنین با تأکید بر بهبود مستمر سیستم های اطلاعاتی و لزوم همکاری همه جانبه مدیران و رؤسای واحدها و بر اثرات مثبت استقرار و تداوم سیستمهای مدیریتی بر عملکرد شرکت تأکید کرد.

در ادامه این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

  1. نتایج ممیزیها (ممیزیهای مستقل، داخلی، مشتری، خود ارزیابی و …)
  2. نتایج اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان و بررسی شکایات دریافت‌کنندگان خدمات/ یا مشتریان
  3. ارزیابی عملکرد فرآیند‌ها
  4. تعیین خط مشی و اهداف کلان جدید
  5. ارزیابی نتایج پایش و اندازه‌گیری فرآیندها
  6. پیگیری مفاد صورتجلسات قبلی و پیگیری اقدامات انجام شده
  7. ارزیابی سازگاری با الزامات قانونی و سایر الزامات تقبل شده توسط شرکت
  8. گزارش ارتباط با طرفهای ذینفع برون سازمانی از جمله شکایات زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی
  9. عملکرد زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی سازمان شامل گزارش حوادث, مانورها, شرایط اضطراری , … که در روش اجرایی مربوطه قید شده است.
لینک کوتاه مطلب : https://www.wogpc.ir/?p=38374