اخبار مرتبط
ایجاد امید، آگاهی، نشاط و همدلی هدف اصلی رسانه ها
محمد ناصری در دومین گردهمایی رابطین خبری روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران گفت: ایجاد امید، نشاط و همدلی یکی از اهداف اصلی رسانه های خبری است.
به گزارش NIOC، دومین گردهمایی رابطین خبری روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران چهارشنبه ۶ آبان با حضور رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روسای واحدهای روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و رابطین خبری شرکت های تابعه برگزار شد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این گردهمایی با تاکید بر نقش موثر رسانه های درون سازمانی، گفت: رسانه های درون سازمانی یکی از ابزارهای همگرایی درونی هستند.
وی ایجاد امید، نشاط، همدلی و همزبانی را یکی از اهداف اصلی رسانههادانستوخطاب به رابطین خبری افزود: امیدواریم با حضور موثر در رسانه های حوزه نفت و رسانه های مطرح، تلاش های افراد فعال در شرکت ملی نفت ایران در نقاط دور و نزدیک را به بهترین شکل پوشش دهید.
در این نشست،رابطین خبری شرکت های تابعه به بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه خبر و روابط عمومی پرداختند و باتبادل نظر در کارگروهی تخصصی پیشنهادهایی برای ارتقای سطح فعالیت ای رسانه ای مطرح کردند.
گردهمایی رابطین خبری، تلاشی در راستای شناسایی،رفع مشکلات و گسترش فعالیت های این شرکت ها در حوزه خبر و اطلاع رسانیاست که به صورت مستمر برگزار می شود. همچنین در این گردهمایی، رابطین خبری شرکت ملی حفاری به عنوان برترین رابطین خبری در حوزه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران انتخاب و از زحمات آن ها با اهدای هدیه ای تقدیر شد.