مناقصه شماره ۵۱۵/۹۷ با موضوع خرید STEM PACKING & SEAT SEAL

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » مناقصه شماره ۵۱۵/۹۷ با موضوع خرید STEM PACKING & SEAT SEAL
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3194182
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : دو مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی

۱-  شماره و موضوع مناقصه: شماره ۵۱۵/۹۷ با موضوع خریدSTEM PACKING & SEAT SEAL

۲-  نام و نشانی مناقصه ­گزار: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵   – دبیرخانه کمیسیون مناقصات

۳-                   نوع و کیفیت و کمیت کالا:

 

 
 

STEM PACKING & SEAT SEALS FOR

HADID, MSA, VETCO GRAY, MSP, MC EVOY AND ….. GATE VALVES.

ACCORDING WITH API6A STANDARD

ITEM: 28, NO: 124

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴-  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(شرکت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ

۲۲۲/۸۰۰/۰۰۰ریال

۵-  آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم

۶-  مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۴/۴۵۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال- بودجه جاری

۷-  پیش پرداخت: به میزان ۲۵ درصد مبلغ اولیه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر

۸-  شرایط متقاضی: داشتن کد اقتصادی و کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی به واسطه داشتن توان مالی، تجربه کافی و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهی­های نظام تضمین کیفیت و ظرفیت تولید (جهت تولیدکنندگان کالا) که مدارک مربوطه در مرحله ارزیابی کیفی از مناقصه گران اخذ می­گردد.

۹-  مدت اعتبار پیشنهاد مالی: ۹۰روز از زمان گشایش پاکات پیشنهاد مالی

۱۰- نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند. ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفیتا تاریخ ذکر شده در ردیف ۵ در سامانه اقدام نمایند. ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند. د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه­گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق­الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامی است.

* شماره های تماس: مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ / کارشناسان مناقصات (داخلی ۲۱۴۳و۲۱۴۵) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۴ و ۲۵۲۲)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ : ۱۳۹۷/۰۱/۲۷

نوبت دوم چاپ : ۱۳۹۷/۰۲/۰۳

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب