خدمات حراست و نگهبانی از تأسیسات و اماکن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش ۵۰۵/۹۷

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » خدمات حراست و نگهبانی از تأسیسات و اماکن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش ۵۰۵/۹۷
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3187850
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : یک مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره­برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی

شماره و موضوع مناقصه: خدمات حراست و نگهبانی از تأسیسات و اماکن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش ۵۰۵/۹۷

نام و نشانی مناقصه­ گزار: شرکت بهره ­برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵– دبیرخانه کمیسیون مناقصات

نوع و کیفیت و کمیت خدمات:خدمات حراست و نگهبانی از تأسیسات و اماکن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش

محل و مدت اجرای خدمات:منطقه عملیاتی چشمه‌خوش در استانهای ایلام و خوزستان به مدت ۱۲ ماه شمسی

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۴/۱۸۳/۳۲۰/۰۰۰ریال

آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم

مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۱۳۴/۱۶۶/۰۰۰/۰۰۰ریال- منابع داخلی

پیش پرداخت: ندارد

شرایط متقاضی:الف) ارائه گواهی تأیید صلاحیت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. ب) دارای تأیید صلاحیت از سازمان حراست صنعت نفت. ج) داشتن تجربه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه. د) ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هئیت مدیره. هـ) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت. و) ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معتبر.

نحوه شرکت در مناقصه: الف) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند. ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می­بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند. ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی(پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند. د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه­ گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* مناقصه­ گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده ­اند می­توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه­ گران ارسال خواهد شد . سپس مناقصه­ گران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا به صورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ­گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق­الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.

* شماره­ های تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵           

نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب