شرکت ملی نفت ایران
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی
۱- شماره و موضوع مناقصه: تعمیرات اساسی سیستم پساب و فونداسیون تجهیزات واحد نمکزدایی چشمهخوش به صورت pc به شماره ۵۲۵/۹۸
۲- نام و نشانی مناقصهگزار: شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵– دبیرخانه کمیسیون مناقصات
۳- نوع و کیفیت و کمیت خدمات: پروژه شامل تعمیر و بهسازی فونداسیونهای مخازن فلزی، ترمیم و مقاوم سازی مخازن بتنی نفت و همچنین اصلاح کانالهای موجود در محوطه سایت نمکزدایی و سایبانهای مخازن مواد شیمیایی میباشد.
۴- محل و مدت اجرای خدمات: محل انجام خدمات واحد نمکزدایی چشمه خوش و مدت انجام خدمات فوق ۲ ماه شمسی میباشد.
۵- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ ۱/۳۸۰/۹۰۰/۰۰۰ ریال.
۶- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم.
۷- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۲۷/۶۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال – منابع داخلی.
۸- پیش پرداخت:به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکار برنده در مقابل اخذ ضمانتنامه بانکی.
۹- شرایط متقاضی:
۹-۱-نامه اعلام آمادگی رسمی که پست الکترونیک (ایمیل) متقاضی، تلفن همراه مدیر عامل و تلفکس شرکت در آن ذکر شده باشد.
۹-۲-داشتن حداقل پایه ۴ در رشته ابنیه یا ۵ نفت و گاز از سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور یا معاونت امور عمرانی استانداریها.
۹-۳-ارائه اساسنامه و آگهی تأسیس و آگهی آخرین تغییرات هیأت مدیره.
۹-۴- داشتن تجربه کافی و مرتبط با موضوع مناقصه.
۹-۵-دارا بودن امکانات، ماشینآلات، نیروی متخصص.
۹-۶-ارائه گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران/ نامه تأیید صلاحیت ایمنی موقت.
۹-۷-ارسال فرم تکمیل شده استعلامارزیابی کیفی به همراه لوح فشرده (CD) مدارک.
۱۰ – نحوه شرکت در مناقصه: الف)اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند. ب)پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور میبایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۶ در سامانه اقدام نمایند. ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند. د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصهگران واجد شرایط اعلام خواهد شد.
* مناقصهگرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیدهاند میتوانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک west.oilcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند ۶ فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصهگران ارسال خواهد شد. سپس مناقصهگران باید مطابق بند ج از ردیف ۱۰ اقدام نمایند.
* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال میگردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوقالذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست.
* شمارههای تماس: تلفکس امور حقوقی و قراردادها ۳۸۳۷۴۱۸۰-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ / کارشناس امور حقوقی (داخلی ۲۲۱۳) / کارشناس امور قراردادها (داخلی ۲۲۱۸) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۲)
تاریخ چاپ آگهی در روزنامه:
نوبت اول چاپ: ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
نوبت دوم چاپ: ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب