آگهی شماره ۵۱۲/۹۷ با موضوع خرید لباس کار

صفحه نخست » مناقصات/مزایدات » آگهی شماره ۵۱۲/۹۷ با موضوع خرید لباس کار
مناقصه / فعال
کد فراخوان: 3192191
نوع انتشار : فراخوان
نوع فراخوان: مناقصه عمومی
نوع برگزاری : دو مرحله ای

شرکت ملی نفت ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت بـهره برداری نفت وگاز غرب (سهامی خاص)

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی

۱- شماره و موضوع مناقصه: شماره ۵۱۲/۹۷ با موضوع خرید لباس­ کار

۲- نام و نشانی مناقصه­ گزار: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه- میدان نفت- بلوار زن – پلاک ۴۲ – کدپستی ۶۷۱۴۶۷۷۷۴۵   – دبیرخانه کمیسیون مناقصات

۳- نوع و کیفیت و کمیت کالا:

 
 

لباس­کار کتانی یک تیکه (Boiler Suit):

تعداد:   ۵۳۲۰ دست

سایزهای: ۴۴، ۴۶، ۴۸، ۵۰، ۵۲، ۵۴، ۵۶، ۵۸

           

 

 

 

 

 

 

۴- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(شرکت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ

۳/۹۹/۰۰۰/۰۰۰ریال

۵- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی:تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت سوم

۶- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تأمین اعتبار:۷/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ریال- بودجه جاری

۷- پیش پرداخت: به میزان ۲۵ درصد مبلغ اولیه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر

۸- شرایط متقاضی: داشتن کد اقتصادی و کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی به واسطه داشتن توان مالی، تجربه کافی و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهی­های نظام تضمین کیفیت و ظرفیت تولید (جهت تولیدکنندگان کالا)که مدارک مربوطه در مرحله ارزیابی کیفی از مناقصه گران اخذ می گردد.

۹- مدت اعتبار پیشنهاد مالی:۹۰روز از زمان گشایش پاکات پیشنهاد مالی

۱۰- نحوه شرکت در مناقصه: الف)اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب)پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی تا تاریخ ذکر شده در ردیف ۵ در سامانه اقدام نمایند ج)پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی(پیوست) تکمیل و تا پایان وقت اداری مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د)تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

* به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می­گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

* ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامی است.

* شماره های تماس: فکس مناقصات خرید کالا ۳۸۳۸۱۶۲۳-۰۸۳ / مرکز تلفن ۳۸۳۷۰۰۷۲-۰۸۳ / کارشناسان مناقصات (داخلی ۲۱۴۳و۲۱۴۵) / دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی ۲۵۲۴ و ۲۵۲۲)

 

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت سوم چاپ: ۱۳۹۸/۰۲/۰۷      

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب